ליווי והדרכת הורים לילדים אלרגיים למזון | מיה צור
Peanuts, Food allergy concept.

ליווי והדרכת הורים לילדים אלרגיים למזון

אם עצרתם כאן, סימן שיש לכם לפחות ילד אחד אלרגי למזון בבית ושאתם, כמוני, כנראה מתמודדים עם סיטואציות מורכבות ועם האתגרים הלא הפשוטים שאלרגיה מסכנת חיים למזון מזמנת לנו בחיי היומיום… אז במיוחד בשבילכם:
1. הדרכת זום חוויתית ומצילת חיים – ללא עלות! להצטרפות להדרכה הקרובה
2. תוכנית דיגיטלית מקיפה שיכולה:

לרכישת התוכנית הדיגיטלית לחצו על הכפתור

כמה מילים עליי ועל הקשר האישי שלי לאלרגיות מזון

מעבר להיותי בעלת קליניקה להדרכת הורים, ייעוץ משפחתי וזוגי, אני גם אמא לשלושה מתבגרים מופלאים, ששניים מהם נולדו עם אלרגיות מסכנות חיים לחלב ולבוטנים ועם אטופיק דרמטיטיס קיצוני.
לבני הבכור האלרגיות וגם האטופיק חלפו מעצמם במהלך השנים, מבלי שעשינו כל התערבות (ובמקומם אובחן בתסמונת טורט, אבל זה כבר שייך לסיפור אחר…).
לבני השני, לצערנו הרב, האלרגיות רק הלכו והחריפו עם השנים (כולל אירועים אנאפילקטיים) וגם האטופיק הלך והקצין ובנוסף לכל, זכינו גם באסטמה. מה שנקרא 100% הצלחה…

במהלך העשור האחרון, צברתי המון ידע, תובנות חשובות וניסיון עשיר של מאות שעות ליווי והדרכה של הורים לילדים עם אלרגיה מסכנת חיים למזון, שאני שמחה לחלוק אתכם, דרך המאמרים באתר, דרך הדרכות אישיות ובאמצעות התוכנית הדיגיטלית שיצרתי עבורכם.

בין אם אתם הורים הנמצאים בשלבי האבחון והגילוי הראשוני, או הורים ותיקים יותר, שעדיין מרגישים שחסרים להם כלים להתמודד עם הנושא בצורה מיטבית (מכל היבט שהוא – פרקטי, סביבתי, חברתי או רגשי), אני כאן כדי להקשיב, להרגיע, ולעזור לכם לעשות קצת סדר בדבר העצום הזה שנקרא אלרגיה מסכנת חיים למזון.

כל מה שהורה לילד אלרגי בסכנת חיים צריך לדעת – בלחיצת כפתור

קבלו את כל מה שהורים לילדים אלרגיים בסכנת חיים צריכים לדעת, הכל מסודר ומרוכז במקום אחד, שנגיש לכם בלחיצת כפתור, בכל זמן ומכל מקום! כולל הדרכות לגבי הפן הסביבתי, החברתי והרגשי, וכלים פרקטיים לבניית חוסן נפשי, תחושת מסוגלות, דימוי עצמי חיובי והעצמה של הילד!

למי התוכנית מתאימה?

מתלבטים? לא בטוחים אם התוכנית הדיגיטלית תוכל לענות על הצרכים הייחודיים של המשפחה שלכם? דברו איתי ונחשוב ביחד מה הדרך המתאימה ביותר לתת לכם את המענה המדויק לצרכים שלכם.

הדרכת הורים פרטנית להורים לילדים עם אלרגיה מסכנת חיים למזון

אל תישארו לבד! דברו איתי!  052-2641677  או מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

תודה על הרשמתך

מאמרים בנושא ליווי והדרכת הורים לילדים אלרגיים למזון

הגעתם לסוף 🙂
הגעתם לסוף 🙂

צריכים הדרכת הורים או ייעוץ זוגי?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!
תודה על הרשמתך

צריכים הדרכת הורים או ייעוץ זוגי?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!
תודה על הרשמתך
דילוג לתוכן