ספרי ילדים בנושא התמודדות עם משבר | מיה צור
קוראים סיפור

ספרי ילדים בנושא התמודדות עם משבר

גם דגים דוהים / יפעת לביא ואיילת הלר – סיפורו של דיגי, הדג שצבעיו הולכים ודוהים. מיועד לילדים שיש להם קשר עם אדם מבוגר, או צעיר שלקה במחלה קשה, או לילדים שמתמודדים בעצמם עם מחלה קשה.

טיפה של כוח / עדי עובדיה ישראלי – ספר שיסייע לילדכם למצוא בתוכם את הכוחות הפנימיים שיעזרו להם להתמודד עם הקשיים היומיומיים שהם חווים במסגרות החינוכיות. ללמוד לווסת רגשות והתנהגות, למצוא פתרונות לבעיות, לגלות איפוק, לוותר וגם להתגבר כשצריך. בסוף הספר תמצאו הצעה לפעילות משותפת, הורים וילדים, שתסייע לכם לגלות יחד את הדברים אשר ממלאים את הכוחות שלכם.ראש הטופס

ספר הרגשות שלי / סטפני קוטוריה – ספר אינטראקטיבי חוויתי ומלא הפתעות, על קשת הרגשות בין שמחה, עצב, גאווה, ביישנות, קנאה, כעס ופחד. הספר מלווה את סימון הקטנה במסע להכרת הרגשות, בו היא לומדת לתת שם לרגשות השונים ולהיות קשובה אליהם. הספר ממחיש את הרגשות באמצעות דוגמאות וסיטואציות מוכרות מחיי היומיום, מזמן שיחה עליהם ומציע כלים פרקטיים לוויסות ולהתמודדות יומיומית עמם. כל רגש מיוצג על ידי דמות מאוירת.

כן קרה כלום / אודי בר און – כמה פעמים יצא לכם להגיד לילדכם "לא קרה כלום"? ספר שמתאר איך האירועים הדרמטיים מבחינת הילד לפעמים יכולים להיתפס כחסרי משמעות בעיני ההורים, ומלמד אותנו בשנינות רבה והומור שלעיתים, גם לדברים הקטנים ביותר, צריך להתייחס, להקשיב ולנחם.

גלימת המותק של סבתא / יעל אבורמן – סבתא סורגת לעמית גלימה צבעונית המסמלת תקשורת ושפה של אכפתיות, אהבה, הקשבה לעצמי ולמשפחה שלי. בעזרת הגלימה הילדים חווים את שפת הלב – שפה של תקשורת לא אלימה, רגשות, צרכים ואכפתיות לעצמי ולזולת.

הארנב הקשיב/ קורי דורפלד – טיילור היה עצוב. הדבר היפה שבנה – נהרס. כל החיות רצו לעזור לטיילור, אבל אף אחת לא הצליחה לגרום לו להרגיש טוב יותר. ואז הארנב הגיע… והארנב ידע בדיוק מה לעשות. סיפור קטן על חברות והתמודדות עם אכזבות. ספר מחמם ומרפא לב, שמלמד אותנו שלפעמים, כל מה שאנו צריכים זה רק חיבוק ואוזן קשבת.

מיה צור, יועצת זוגית ומדריכת הורים לגיל הרך ולמתבגרים. התמחות בהפרעות קשב. התמחות בילדים עם אלרגיות למזון. בעלת תואר B.A. במדעי ההתנהגות.

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
שיתוף ב email

מאמרים בנושא הדרכת הורים לגיל הרך

הגעתם לסוף :)
הגעתם לסוף :)

צריכים הדרכת הורים או ייעוץ זוגי?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!
תודה על הרשמתך

צריכים הדרכת הורים או ייעוץ זוגי?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!
תודה על הרשמתך
דילוג לתוכן